poniedziałek, 4 kwietnia 2011

ll Strona Kroniki Szkolnej :)

No siema!! :D

Dzisiaj mamy dzień deszczowy bla bla bla ;D
Ale nie mam zamiaru tutaj pisać o pogodzie :)
Zrobiłam drugą stronę kroniki szkolnej...wreszcie miałam czas!!!
Uff...


W zeszłym tygodniu było oficjalne ogłoszenie wyników w konkursie plastycznym organizowanym w szkole...
i generalnie to...WYGRAŁAM !!! :D   
To była dla mnie niespodzianka,bo z moją pracą była normalnie 'lista przebojów" :D

Oto moja nagroda :)




A teraz dodam kilka etapów tworzenia kroniki :)

Mniejsza wykonana jest farbami plakatowymi,a większa ołówkiem świecowym :)




Nie miałam pojęcia,że tak bardzo jestem skupiona :)

No i finito :)

A teraz spać!! 
i wstanę o 22:00 na teatr,który muszę "ogladnąć ;D"
ponieważ noo...zadanie na WOK ;(
I jeszcze pouczę się mojego kochanego WOS-u :)
Salut
Skity ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz