niedziela, 30 października 2011

Kartka BN :)

Witam Was serdecznie :)
Weekend mija w zadowalający sposób.W piątek karaoke,wczoraj kino + karaoke :D
Wczoraj zdecydowałam się obejrzeć "Oszukać przeznaczenie 5" w 3D...jak było?? ...nie wiem bo połowę filmu patrzyłam w bok :D Lubię się bać,ale 3D mnie zdecydowanie przerasta :P

*
W dniu dzisiejszym zabrałam się za robienie kartki do szkoły.
Nie pytajcie mi się dlaczego tak szybko zrobiłam kartkę na Boże Narodzenie,bo nie wiem :D
spytajcie się lepiej mojej nauczycielki przedsiębiorczości :) hehe

Ta kartka to w 100% hand made!
Mam dwa ulubione sklepy w moim mieście,gdzie kupuję akcesoria plastyczne,lecz żaden nie jest łaskaw mieć papieru technicznego,ozdobnego :D
Nawet w Empiku nie było jak szukałam...masakra...

Kilka zdjęć :)









"Maleńkie cuda przychodzą zawsze w małych paczuszkach" :)

Salut
Skity;*

1 komentarz:

  1. jesteś moją guru!!!
    uwielbiam twoje projekty, sama też się w to bawię, ale przy tobie wymiękam!!!

    zaspraszam do menie :)
    http://pinkrose-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń