czwartek, 5 lipca 2012

Kartki ślubne :)

Witam Was Kochani :)
Dawno mnie tu nie było, ale miała dużo straw do załatwienia. Związanych z pracą i szkołą. 
Ale wszystko się udało i jestem bardzo szczęśliwa :)
W poniedziałek jadę podpisać papiery :)

Od dwóch tygodni (od rana do wieczora) siedzę w papierach!!!
Dzisiaj wstałam ok. 7.20 i robię kartki.
Są momenty gdzie nie mam zamówień, ale w tym tygodniu to ludzie przeszli moje wszelkie oczekiwania i nie wiem w co ręce włożyć :D

Oprócz tego dostałam pracę i muszę wykonywać kartki na różne okazje.
W pewnym miejscu będzie można je kupić :)
Pewna kobieta, prowadząca galerię chce sprzedawać u siebie (w galerii) moje prace :) 
Wiem jedno...w ciągu miesiąca muszę wykonywać ok. 50 kartek lub więcej...
LUBIĘ TO!!! 


A teraz dwie kartki na ślub, które wykonałam dzisiaj :)





 


*





Salut
Skity :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz