środa, 1 sierpnia 2012

Pudełeczko ślubne :)

Witam Was serdecznie :)
Powiem tak...od godziny 9:00 byłam nieznośna jak osa...
wstałam tak jak co dzień około 7:30...wybiła godzina 12:00, a ja ani jednej kartki nie zrobiłam...
byłam tak wściekła, że szkoda gadać.
Spacer na zakupy (po artykuły plastyczne) poprawił mi humor :)

Jak wróciłam to zabrałam się za robienie czegoś co mi się tak bardzo spodobało, że aż sama nie wierzę, że Ja to zrobiłam... :)
Zajęło to sporo czasu, ale kurcze...no było warto!

Przedstawiam Wam efekty mojej ciężkiej pracy :)
zdjęcia:







Salut
Skity :*

5 komentarzy:

  1. łoło!!! Bardzo oryginalne i pomysłowe. Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wystawiasz swoje kartki na sprzedaż? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,wszystkie kartki opublikowane na blogu można zamówić :) w razie co,z wysyłką nie ma problemu :)

      Usuń
    2. a w jakiej cenie takie pudełeczko np. ślubne? ;>

      Usuń