niedziela, 9 września 2012

3 ślubne + portret :)

Witam Was Kochani :)
Dzisiaj piękny dzień...
Po obiedzie, a dokładnie na 16:00 wybieram się z moją lepszą połową na Kabaret Moralnego Niepokoju :)
Uwielbiam się śmiać, a ostatnio nie było mi zbytnio do śmiechu, więc pora się odstresować :)

Jeszcze tydzień temu śmiałam się, że jest 1 września i trzeba iść do szkoły...a teraz uświadomiłam sobie, że za (dokładnie) 20 dni mam pierwszy zjazd i się wakacje skończą...ehh


Dzisiaj dodaje totalny mix tego, co udało mi się zrobić w tym tygodniu.
Jest tego więcej, ale niektóre prace się powtarzają więc ich nie dodaje :)

Zapraszam do zdjęć :)









a teraz portret...:)


pierwszy raz miałam do zrobienia dwa identyczne portrety...przez to, że to w ramach podziękowania dla  rodziców :) Do tego folia, 3 m wstążki i gotowe :)


Salut
Skity :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz