piątek, 7 czerwca 2013

Dawno dawno temu...

Witam Kochani po niezwykle długiej przerwie :)

Powiem tylko tyle..."Czas jest pojęciem bardzo względnym".
Dużo pracy, za dużo!

Przez chwilę miałam spokój, nic się nie działo. Nagle przyszedł taki moment, że marzenia mogą się spełnić, a co za tym idzie czeka mnie dużo ciężkiej pracy, która mam nadzieję przyniesie świetny efekt :)

*

To, że mnie tutaj długo nie było nie oznacza, że nic nie robiłam z tego co kocham najbardziej :)
Potrzebowałam przerwy, żeby powrócić z czymś nowym...bardziej dopracowanym.
Na dzień dzisiejszy jestem niezwykle zmotywowana.
Poznałam dużo intrygujących ludzi, którzy dodali mi pewności siebie, i podzielili się swoim doświadczeniem.

*

Szkoła niedługo się kończy, i przyznam, że będę tęsknić!
Za czym? za wszystkim!
Pozostały mi dwa egzaminy, i mam nadzieję, że  otrzymam w końcu ten dyplom.
To jest dla mnie.



Przez ten dłuuugi okres, trochę narobiłam nowych moich maleństw" :)
Jestem z nich dumna.
Teraz widzę, że do niektórych rzeczy trzeba naprawdę dojrzeć.
Ja dojrzałam, jakie błędy popełniałam w moich wcześniejszych pracach...postanowiłam to zmienić!
Patrząc z perspektywy czasu śmiało mogę przyznać, że przez te lata nabrałam doświadczenia w tej dziedzinie, które jest dla mnie złotem.

A teraz, żeby nie przedłużać zapraszam do obejrzenia moich ostatnich prac, które niekoniecznie są kartkami okolicznościowymi :)




Makieta wybiegu...


Prace kontrolne...






Szary, męski golf + koszulka męska = powód do przeróbki :) 
Szyte ręcznie.

 

Jutro niespodzianka, i kartki z przed miesięcy :)
Salut
Skity :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz