piątek, 31 lipca 2015

:)

Witajcie Kochani.

Chciałabym wszystkich bardzo przeprosić za swoją "za długą" nieobecność tutaj.
Czas nie pozwolił mi na jakiekolwiek prowadzenie bloga, nie wspominając o systematyczności.

Moja nieobecność ma też drugą stronę...
Od dłuższego czasu myślę nad nowym blogiem, również o tej tematyce.
Jednak ja dążę do perfekcji i zależy mi na tym, alby kolejny blog był idealny (dla mnie).
Chcę go stworzyć od podstaw i obiecuję, że będę na bieżąco dodawać wszystkie swoje prace.
Wiele osób mi się pytało czy moja nieobecność tutaj spowodowana jest tym, ze całkowicie z tego zrezygnowałam.
Uwierzcie mi...nie zrezygnowałam, robię w  dalszym ciągu kartki i inne cuda z papieru....tylko czas mnie ostatnio zabijał, i brak weny na cokolwiek.

Jeśli mój nowy blog będzie stworzony to przysięgam, że wszystkich o tym powiadomię.

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy czekają na moje nowości.

Skity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz