wtorek, 24 kwietnia 2012

Kartka komunijna :)

Witam serdecznie!!! :)
Nareszcie...szkoła się dla mnie skończyła!!! :)
Ostatnie tygodnie, a nawet dni były dla wszystkich nerwowe...ale już po wszystkim :)
Wszystko już załatwione...teraz pozostaje nam tylko odebrać świadectwo i  rozpykać maturkę :D

W piątek cała moja klasa idzie na balety...w końcu trzeba się jakoś przygotować do matury^^
Rozpusta :D
DAMY RADĘ!!!!! :)


Wreszcie zrobiłam kartkę na komunię...
Jeszcze wczoraj kupowałam nowe materiały do pracy, aczkolwiek nie mam pojęcia dlaczego, skoro moja magiczna szafa na przybory nie domyka się z powodu lekkiego przegięcia jej właścicielki :D
I tak będę kupowała dalej :D

A teraz kilka zdjęć :)



 bez lampy...

z lampą...


Sprzedana! :)
Salut
Skity :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz