sobota, 28 kwietnia 2012

Kartka na narodziny dziecka :)

Witam Was Kochani :)
 Mamy piękny dzień...aż chce się żyć !!! :)

Dzisiaj mam ochotę na szalone tańce z odrobiną %...więc zrobiłam sobie imprezkę w swoim pokoju :D
Bawię się świetnie!!! :D

Ściągnęłam sobie przed chwilą pewną nutkę i słucham dziesiąty raz z rzędu...dla mnie to już bez różnicy :P
 http://sylwus2220.wrzuta.pl/audio/739vFQP4Lgv/marina_the_diamonds_-_primadonna

Dzisiejszy dzień był kolejnym starciem z kartkami....
W dodatku udanym!!! :)
Dzisiaj dodam zdjęcia kartki zarówno na narodziny dziecka jaki i jedną komunijną :)
Jeżeli chodzi o kartki na chrzciny,czy narodziny dziecka to ja się na to piszę...
ponieważ moja wyobraźnia działa 24h na dobę...
Jak dla mnie te kartki są słodkie i jedyne w swoim rodzaju :)

Zdjęcia :
na narodziny dziecka:wersja dla chłopca.







na komunię:
tył...


















przód...
















Salut
Skity;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz