sobota, 12 maja 2012

Kartka na...?

Witam serdecznie :)
Nie rozumiem tej pogody...co mnie obchodzi,że jest jakiś tam ogrodników w kalendarzu...no kurcze!! :)

Za dwa dni katastrofa...- ustny polski.
pozostawię to bez komentarza.  :))



Gdy się nie uczę to próbuję się odstresować robiąc kartki...
W tym punkcie chciałam zaznaczyć, że dzisiaj odstresowywałam się ok 5 godzin xD
Tak...!!! :))

Ogólnie to dzisiaj stwierdziłam, że odpowiednim miejscem do nauki tej prezentacji jest łazienka...
Bo...
-jak siedzę przy biurku to łapię za nożyczki i chce coś wycinać...
-jak siedzę przy oknie to patrzę się na ptoszki^^
-jak siedzę na łóżku - zasypiam...
MASAKRA...wchodzi mi jak psu trawa...cóż...nic nie zrobię-buta nie zjem :D



Dzisiaj zrobiłam kartkę, która może być na: imieniny i urodziny...
optymalnie :)
kartka oczywiście na sprzedaż...chętni ----> kasienka12931993@wp.pl :)
kilka zdjęć niżej...




tył kartki...



przód...


Salut
Skity;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz