wtorek, 12 czerwca 2012

Bikini + Kartka na Dzień Ojca :)

Witam Was Kochani :)
Dzisiaj jest tak piękna pogoda, że aż chce się żyć...achh... :)

Od wczoraj ręce pełne pracy...ale mi z tym super :D
Miałam do zrobienia kartkę na Dzień Ojca i "Dobre bikini nie jest złe" + portret, a właściwie karykaturę :)
Została mi karykatura...zamiast od rana malować portret to malowałam balkon :D
UWAGA !!! -Prawie się nie unorałam od farby!!! :D  sukces! :)

Dzisiaj meczyk...jak to się mówi...mam mieszane uczucia :)
Chcę, żeby Polacy pokazali dzisiaj na co ich stać. Mam nadzieje, że spuszczą Rosjan na drzewo

Ale ja...to se mogę chcieć :D



Kilka zdjęć kartek :)
Jeśli macie ochotę, zamówić jakąś kartkę to śmiało pisać na maila : kasienka12931993@wp.pl :)



BIKINI dla Mężczyzny na specjalne okazje...




Na Dzień Ojca...



Salut
Skity;*

1 komentarz: