czwartek, 21 czerwca 2012

Pieluszka + kartka na ślub :)

Witam Was Kochani !! :)
Pogoda za oknem mnie dobija, szaro...a ja mam tyle kolorowych pomysłów :)

Ostatnio mam multum pomysłów, ale wszystkie tyczą się kartek na chrzciny...no nie wiem, ale pomysły same przychodzą - tylko pytanie...czy ktoś potrzebuje kartki na roczek, chrzest bądź ogólnie urodziny małego dziecka?? :)
Jak coś to tradycyjnie pisać: kasienka12931993@wp.pl

I w tym miejscu chcę podziękować za zaskakujący dla mnie odzew z Waszej strony...DZIĘKUJĘ!! :) 


Żeby było śmiesznie to zrobiłam kartkę na 18 w postaci pieluszki :)
Pierwszy raz zrobiłam "coś takiego" ale mi się podoba!!
Przyjemnie się na to patrzy :)
Kartka teraz szuka właściciela :)

kilka zdjęć :)





a teraz kartka na ślub, którą robiłam kilka dni temu...
już sprzedana ale zawsze mogę zrobić :)




Mam nadzieję, że się podoba :)

Salut
Skity;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz